Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Τι άδειασα - νούμερο 2






  Λοιπόν,αφού έκανα την προηγούμενη ανάρτηση με τα empties,με έπιασε μια περίεργη μανία:να τελειώσω ό,τι έχω και δεν έχω!Σκέφτηκα ότι είναι κρίμα να έχω τόσα προϊόντα στα ράφια μου,και προτού βρω πάτο,να αγοράζω κάτι καινούργιο.Είπα "Ποτέ ξανα!",κι έβαλα σε εφαρμογή το σχέδιο "σκούπα".Έχω το όμορφο κουτάκι μου εκτός ραφιού,το γεμίζω με προϊόντα,κι όταν τελειώνει κάποιο,βάζω το επόμενο.Από το ράφι,στο κουτάκι.

  Με τούτα και με κείνα,τελείωσα κάποια προϊόντα,κι ήρθε η ώρα να σας τα δείξω!Κάποια από αυτά τα είχα τελειώσει εδώ και μήνες,κι είχα ξεχάσει να τα συμπεριλάβω στο προηγούμενο.Oh well,ήρθε η ώρα τους.


Πρόσωπο




  • Γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ "O2 D-biotic":Το τελειωσα επιτέλους το αναθεματισμένο!Πάνω που είχα αρχίσει να συνηθίζω την απαίσια μυρωδιά του!Έχω κάνει πλήρες review  εδώ .Καλό ντεμακιγιάζ,άψογο για την ακρίβεια,αλλά ερεθίζει τα μάτια.Όχι,δεν θα το αγοράσω ξανά.
  • "Johnson's daily essentials καθημερινός καθαρισμός κι απολέπιση,για κάθε τύπο επιδερμίδας": Εδώ το ομολογώ,έκλεψα.Έκλεψα πολύ.Το έχω καταχωνιασμένο κάπου από πέρυσι,δεν κατάφερα ποτέ να το τελειώσω,ήρθε η ώρα να φάει φούντο.Δεν μου έκατσε καθόλου καλά στο δέρμα,αν και μυρίζει πολύ όμορφα και η κολλητή μου το υπερ-λατρεύει.Μου το έκανε πιο ξηρό,κι από απολέπιση μηδέν εις το πηλίκον.Αντίο για πάντα.
  • "Vitamin E moisture cream": Το είχα σε δείγμα και μου κράτησε για αρκετές χρήσεις.Μου άρεσε πολύ!Όμορφη μυρωδιά,ενυδάτωνε καλά το δέρμα μου,απλωνόταν πανεύκολα.Ίσως την αγοράσω κάποια στιγμή.



Μαλλιά



  • "Elvive Re-Nutrition spray conditioner θρέψης για ξηρά ή αφυδατωμένα μαλλιά":Λοιπόν,έπιασα τα λάδια και το ο-Θεός-ας-το-κάνει-serum της Gliss και ξέχασα αυτό το προϊόν που τόσο μου άρεσε όταν το πήρα.Το ξανάπιασα λοιπόν,και το τελείωσα!Το ψέκαζα κάθε πρωί στο μαλλί.Πολύ ωραίο προϊόν,κάνει το μαλλί απαλό,δεν το βαραίνει,έχει υπέροχο άρωμα..Είχα ΟΛΗ τη σειρά στο παρελθόν(σαμπουάν,μαλακτική,μάσκα,ορό νύχτας).Με το χέρι στην καρδιά σας λέω:αν έχετε πολύ ξηρά,πολύ ταλαιπωρημένα μαλλιά,αυτή είναι η σειρά για σας.Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει,δεν έχω ιδέα γιατί τα σταμάτησα.Όχι,ξέρω,σταμάτησαν τον ορό νυχτός και νευρίασα.Φανταστική σειρά,φανταστική.




Σώμα




  • "STC Gel φυκιών κατά της κυτταρίτιδας":Σας είχα ξαναμιλήσει γι'αυτό στα αγαπημένα Απριλίου .Το έχω τελειώσει εδώ και ΠΟΛΥ καιρό,αλλά ξέχασα να το βάλω στα άλλα.Όπως ξαναέγραψα,καλό προϊόν,όχι κάτι το ιδιαίτερο.Βελτίωσε την υφή και την όψη του δέρματος,δεν έκανε τίποτα για την κυτταρίτιδα.Δεν είναι θερμαντικό,επομένως κατάλληλο για όσες έχουμε ευρυαγγείες!Δεν θα το αγοράσω,αλλά δεν το θεωρώ κακό προϊόν.
  • "Bioten Bodyshape intensive anti-cellulite serum": Διάβασα τόσες καλές κριτικές,το βρήκα και σε προσφορά,το τσίμπησα.Χμ.Πολύ ωραία υφή,πολύ δροσιστικό,έντονη αλλά για μένα ευχάριστη μυρωδιά.Είδα ορατή σύσφιξη,ελάχιστη αλλά υπαρκτή μείωση κυτταρίτιδας(που δεν οφείλεται μόνο σ'αυτό,βέβαια).Από την άλλη,μόλις 100 ml.Τελειώνει στο πιτς-φυτίλι.Δε νομίζω να το ξανα-αγοράσω.
  • "Body cream vanilla & caramel,Beauty Line cosmetics":Είμαι διχασμένη.Στο κουτάκι μυρίζει υπέροχα,πάνω μου μύριζε εντελώς διαφορετικά-σαν καθαριότητα.Ωραία μυρωδιά,δε λέω!Ωραία υφή,αλλά δεν ενυδάτωνε τόσο όσο θα ήθελα.Πάμφθηνο,αλλά περιέχει parabens.Δεν θα την ξαναπροτιμήσω.



Μακιγιάζ




  • "Bourjois 10 hour sleep effect foundation":Το είχα τόσο καιρό,που δεν ξέρω καν αν κυκλοφορεί ακόμα.Σας έχω πει,φοράω σπανιότατα foundation,1 φορά το μήνα ΚΙ ΑΝ!Έτσι,έχω δοκιμάσει μόλις 2-3,ένα από αυτά και το Bourjois.Πολύ καλό γι'αυτό που ζητούσα.Μέτρια εώς ελαφριά κάλυψη,πολύ ανάλαφρο,όμορφη μυρωδιά,απλώνεται εύκολα,υποστηρίζει ότι έχει ένα κάρο βιταμίνες..Το αποτέλεσμα ήταν φυσικό,όχι ματ,ολίγον γυαλιστερό αλλά όχι της λιπαρότητας.Dewy,που λένε κι αυτές που ξέρουν.Τώρα έχω το Studio Sculpt από Mac,τρέχα γύρευε πότε θα τελειώσει,έχω να βάλω από το Μάρτιο και το καλοκαίρι δεν το τιμάω καθόλου.Οπότε,όοοοταν χρειαστώ,δεν ξέρω ποιο θα προτιμήσω.
  • "Essence multi action blackest black mascara":Όχι.Απλά όχι.Δε λέω,για τα λεφτά της αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα και καλή ποσότητα,ΑΛΛΑ:δεν ντεμακιγιάρεται εύκολα.Και δεν είναι αδιάβροχη,επομένως δεν δικαιολογείται.Το "τρίψε-τρίψε" των βλεφαρίδων είναι μεγάλο μείον για μένα,επομένως δεν θα την αγοράσω ξανά.Αν μια κοπέλα δεν την ενοχλεί,πρόκειται για μια καλή μάσκαρα.Δεν έχει εντυπωσιακό αποτέλεσμα,αλλά για πρωινά είναι ό,τι πρέπει.



  Αυτά λοιπόν από μένα..Αν θέλετε εκτενέστερη κριτική για κάποιο προϊόν,εδώ είμαστε,για σας γράφουμε,εγώ κι ο εαυτός μου.Να πω ότι πήρα το Bioderma Sensibio (δε γινόταν να μη το δοκιμάσω) αλλά έχουν γράψει πολλές κοπέλες γι'αυτό,οπότε ίσως γίνω κουραστική με μια ακόμα ανάρτηση.Θα δούμε,μόλις πριν λίγες μέρες ξεκίνησα να το δοκιμάζω!

  Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που τελείωσα;Πείτε μου γνώμες!

  Φιλιά στα μούτρα,


    J

27 σχόλια:

  1. τι όμορφα που τα γράφεις και ζουζουνιαρικα , δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απο αυτα , την κρεμα της bioten θα ήθελα να δοκιμάσω , συγχαρητήρια για την επιχείρηση σκούπα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίνα μου,ευχαριστώ πολύ!Hahaha,έπρεπε να γίνει,καιρός ήταν..Δοκίμασέ την και πες μας την άποψή σου!Φιλάκια! :D

      Διαγραφή
  2. Τζένη μου θέλω να δω κριτική για το bioderma και από εσένα! θέλω να το αγοράσω αλλά δεν είμαι σίγουρη...Η βιταμίνη Ε από τα the body shop μου άρεσε κι εμένα πολύ...επίσης κάποια στιγμή θα ήθελα να δοκιμάσω το elvive...μου αρέσουν τέτοιου είδους προΪόντα! Φιλάκια πολλά :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γράψω,θα γράψω!Είμαι ακόμη λίγο αναποφάσιστη,θέλω να το δοκιμάσω λίγο ακόμη..Πολύ καλή κρέμα,όντως!Κι όλες όσες έχω δοκιμάσει από TBS,τελικά.Αν το δοκιμάσεις,περιμένω την άποψή σου!Φιλάκια Ιωάννα μου!! :*

      Διαγραφή
  3. Μμμ θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το Elvive Re-Nutrition spray conditioner !! Φαίνεται τέλειο και σίγουρα αξίζει πιο πολύ το καλοκαίρι!! Το Johnson's daily essentials, το μίσησα κι εγώ!! Μου έκανε τόσο ξηρή την επιδερμίδα που άρχισα να ξεφλουδίζω στο άκυρο τόσο πολύ και από απολέπιση όντως μάπα το καρπούζι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό!Πάντως από όλη τη σειρά,για μένα αξίζουν περισσότερο σαμπουάν,μάσκα και ο ορός που δυστυχώς καταργήθηκε! :D Πόοοοοσο συμφωνώ για το Johnson's,ακριβώς το ίδιο και με μένα!Στην κολλητή μου πάλι,ταίριαξε απίστευτα.Τι να πω,επιδερμίδες κι επιδερμίδες!Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  4. Επιχείρηση σκούπα πρέπει κι εγώ να κάνω μου φαίνεται! Αυτό το spray conditioner δε το βλέπω να μου ξεφεύγει αν το πετύχω. Δεν έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά αλλά δε με νοιάζει, θέλω να δω πόσο μπορεί να μου τα μαλακώσει :P Την κρέμα από TBS την έχω δοκιμάσει, το χειμώνα δε μου κάνει αλλά την έχω δοκιμάσει και όταν το δέρμα μου δεν είχε ιδιαίτερη ανάγκη και μου άρεσε πάρα πάρα πολύ. Και να μας γράψετε εσύ κι ο εαυτός σου και για το Bioderma, κι εγώ θέλω να το δοκιμάσω αλλά δε πιστεύω ότι αξίζει ρε γαμώτο. Θα δούμε. Σ'αφήνω, πάω να κάνω τα 100 squats που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι θα έπρεπε να έχω κάνει εδώ και 4 μέρες. Τι να κάνω η εργαζόμενη, πτώμα γυρνάω κάθε μέρα. Εντάξει σταματάω. Ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις,να κάνεις!Είναι ωραίο,αλλά αν θες περισσότερο κάτι για να σου τα μαλακώσει,πάρε το σαμπουάν ή την μαλακτική!Βασικά,οτιδήποτε από τη σειρά! ;) Θα γράψω,θ'αφήσω να περάσουν λίγες μέρες ακόμα για να το δοκιμάσω καλά,και θα γράψω!Είμαι λίγο διχασμένη,για να σου πω την αλήθεια!
      Ωχ,μην λες squats,έχω κι εγώ ΑΚΟΜΑ τα 100..Πρέπει αν τα κάνω!Hahaha,φιλάκια κουκλίτσα!! :*

      Διαγραφή
    2. Νιώσε καλύτερα με τον εαυτό σου: Τελικά δεν τα έκανα χθες... Μ'αρέσει που κάναμε και group αλληλοϋποστήριξης!

      Διαγραφή
    3. Hahahaha,και δεν τα έχω κάνει ΑΚΟΜΑ!

      Διαγραφή
  5. Ωραία τα είπες πάλι! :D Αυτό με τη μάσκαρα είναι μεγάλο θέμα. Δεν αξίζει πιστευώ αν είναι να ερεθίζει τόσο πολύ τα μάτια. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!! :D Ε,να πασαλείβομαι κάθε βράδυ με καστορέλαια-αμυγδαλέλαια για να πυκνώσουν οι βλεφαρίδες,και να πάω μετά να τις τρίβω σαν να μην υπάρχει αύριο,δεν γίνεται,haha!!Φιλάκια!! :*

      Διαγραφή
  6. αυτο για τα μαλλια θα το παρω..με επεισες... αντε να δουμε τιθ κανει κ αυτο στα αχυρα μαλλια μου.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις τόσο ξηρά μαλλιά,δοκίμασε το αντίστοιχο σαμπουάν με την αντίστοιχη μάσκα,είναι πιο μαλακτικά από το spray conditioner! :)

      Διαγραφή
  7. Πρώτη φορα διαβάζω το μπλογκ σου και το λάτρεψα (σε λατρεψα)!!! Πολλα φιλια στα μούτρα! χαχαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄'ευχαριστώ τόοοσο πολύ,μου έδωσες τεράστιο χαμόγελο!! :D Φιλάκια,hahaha!!

      Διαγραφή
  8. Οπως πάντα πολύ ωραια ανάρτηση και σαφέστατες κριρικες. (τις διαβαζω ολες τις αναρτήσεις σου, απλά καμια φορα βαριεμαι να λογκάρω για να αφησω σχόλιο....i love you though!χιχι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ (αν και καθυστερημένα) Δήμητρα!Αλήθεια χαίρομαι πολύ!! :D Εννοείται ότι ακόμη κι αν δεν αφήνεις σχόλιο,και μόνο που με διαβάζεις είναι υπερ-αρκετό για μένα!!Φιλάκια! :*

      Διαγραφή
  9. I very like cosmetics L'Oreal for hair :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις βραβειάκι! Συγχαρητήρια!
    http://lovelyxreviews.blogspot.gr/2013/08/award-liebster-blog.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ,αν και πολύ καθυστερημένα!Θα το κάνω πάραυτα! :D

      Διαγραφή
  11. Γεια σου J!!Πόσος καιρός πάειι???
    Λοιπόν,είχα δοκιμάσει και γω αυτό το καθαριστικό της Johnnsons...μούφα εντελώς και για μένα!!
    Επίσης,είχα κι εγώ ένα ανάλογο spray της Elvive,με βασιλικό πολτό.Δεν ξέρω αν είναι αυτό που λες εσύ,αλλά αυτό που λέω εγώ ήταν χάλι!!
    Anyway,σου έχω βραβειάκιι!!
    http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2013/08/liebster-blog-award.html?showComment=1377684191040#c1825454779494748391

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μουυ,χίλια ευχαριστώ!!Και χίλια συγνώμη για την καθυστέρηση την τεράστια!Θα το κάνω αμέσως! :D

      Διαγραφή
  12. geia exo ena blog me nixia k ena kanali sto youtube an saresei gine melos m!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν χαρούμενη!
Πάντα απαντάω κι εκτιμάω πολύ το χρόνο που αφιερώνετε για να με διαβάζετε. :)