Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Entries Ιανουαρίου



  Έχω καταλάβει ότι στα τέλη του μήνα οι περισσότερες αναφέρετε τα αγαπημένα σας προϊόντα,αλλά αποφάσισα να σας δείξω στα γρήγορα τις τελευταίες μου αγορές πριν να μπει ο Φλεβάρης.Θα γράψω για όλα review-είναι κι ένας τρόπος οργάνωσης της πορείας των άρθρων,non?




  • Μάσκα Apivita Express Beauty with carrot:μάσκα τροφής & ανάπλασης με καρότο.Έχω δοκιμάσει την πρόπολη και ξετρελάθηκα,αυτή λοιπόν είναι η επόμενη επιλογή μου!
  • Κρέμα χεριών Cera di Cupra.Δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένη με την τελευταία μου κρέμα χεριών κι έτσι την κράτησα για πιο μετά που δεν θα έχουν τόση ανάγκη από ενυδάτωση και θρέψη τα χέρια μου.Στη θέση της,αγόρασα και χρησιμοποιώ αυτή καθώς είχα διαβάσει τόσες διθυραμβικές κριτικές,που έπρεπε να τη δοκιμάσω!
  • Multi action blackest black mascara από Essence.Η Mac που είχα μου τελείωσε,και αποφάσισα να δοκιμάσω αυτή μιας που έχει εξαιρετικά χαμηλή τιμή!
  • Σαπούνι με γιασεμί από την  Apivita για πρόσωπο και σώμα.Το πήρα για το πρόσωπο,το Fissan που έχω λιώνει μέρα με τη μέρα και σύντομα δεν θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω!
  • Thermal Spring Water από την Avene!Μέχρι τώρα το μόνο νεράκι σε σπρέι που χρησιμοποιούσα (και χωρίς το οποίο δεν περνάω καλοκαίρι) ήταν το Evian-εγώ και η Ντένη.Μόνο που εγώ δεν έχω Μαρούσκα,άδικη ζωή.
  • Τελευταίο,κι αυτό για το οποίο κάνω κρα από τότε που το είδα σε ένα βιντεάκι αγαπημένης μου youtuber,το Citrus Facial Scrub από Burt's Bees.Το παρήγγειλα πριν από 15 μέρες και έφτασε προχθές,όπως καταλαβαίνετε τρελάθηκα από τη χαρά μου!



  Με αυτά λοιπόν θα υποδεχτώ το Φλεβάρη,και αφού τα δοκιμάσω για ένα ικανοποιητικό διάστημα θα γράψω και τα reviews!


  Πριν κλείσω,κάτι τελευταίο.Όπως ξέρετε την Κυριακή έγινε το πρώτο Coffee Break with the Greek Beauty Bloggers (εγώ ήμουν στης Αθήνας) !Τα περάσαμε πολύ όμορφα,και χαίρομαι πολύ που γνώρισα τα κορίτσια.Περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη συνάντηση!



    Αυτά από μένα.Φιλιά στα μούτρα!


  J

12 σχόλια:

  1. Ωραίο post! Αυτό το scrub φαίνεται αρκετά ωραίο ομολογώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Το ήθελα σαν τρελή εδώ και 1 χρόνο και δεν υπάρχει στην Ελλάδα η μάρκα απ'όσο ξέρω,οπότε το παρήγγειλα.Η πρώτη μου εντύπωση είναι πολύ θετική! :)

      Διαγραφή
    2. Τιμή 11,05 ευρώ και δωρεάν μεταφορικά από το feelunique.com!Θα κάνω σύντομα και review,έχω ενθουσιαστεί,μόνο αυτό λέω! :D

      Διαγραφή
  2. Περιμένουμε εντυπώσεις για το σαπούνι με γιασεμί από την Apivita! Πολύ ωραίες οι αγορές σου!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ! :) Κι εγώ έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα είναι στο δέρμα μου,έχω μανία με το γιασεμί και θέλω πολύ να μ'αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eimai o 41os sou anagnwstis en onomati Good taste of life... Ti kerdizw??? hahahaha!!! Asteieuomai uperoxo post agapw ton tropo grafis ou k euxaristw gia t sxolio sto blog mas...ta filia mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hahaha,κερδίζεις απέραντη ευγνωμοσύνη!Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ,τίποτα,πραγματικά ανταποδίδω!! :D Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post!
    Η μάσκα με καρότο είναι φοβερή!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Τη δοκίμασα μια φορά και μου άρεσε όντως πάρα πολύ..Φιλιά! :D

      Διαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν χαρούμενη!
Πάντα απαντάω κι εκτιμάω πολύ το χρόνο που αφιερώνετε για να με διαβάζετε. :)