Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Ξεβάψου



  Δεν θα στα πω εγώ.Τα ξέρεις.Το ντεμακιγιάζ είναι ένα από τα σημαντικότερα βήματα στην περιποίηση του προσώπου-αν όχι το σημαντικότερο.Αυτό και η ενυδάτωση,εγώ αυτά ψηφίζω,και με τα δυο μου χέρια!Σου μιλάει ένας άνθρωπος που μέχρι πέρυσι κυκλοφορούσε με μακιγιάζ μιας βδομάδας στο πρόσωπο,οπότε μπορώ να μιλήσω εκ πείρας για τη διαφορά στην όψη αλλά και την αίσθηση.

  Υπάρχουν πολλοί μέθοδοι:γαλάκτωμα,λοσιόν,μαντηλάκια,το βασικό είναι να βρεις την κατάλληλη για την επιδερμίδα και τις ανάγκες σου.Κι αφού τη βρεις,μη τη χάσεις.

  Εγώ λοιπόν μετά από τις τόσες φωνές των δικών μου,που βαρέθηκαν εγώ να τους καλημερίζω κι αυτοί να τρομάζουν με την όψη του Δράκουλα,αλλά και μετά από την ανάγκη να φροντίσω λίγο το δέρμα μου,άρχισα να ξεβάφομαι συστηματικά.Μέχρι τότε είχα μόνο μαντηλάκια,οπότε βγήκα στο σεργιάνι για κάτι λιγότερο πρόχειρο.

  Έκανα αρκετές δοκιμές (με τις οποίες δεν θα σας κουράσω-αλλά είναι ΠΟΛΛΕΣ) και κατέληξα στο προϊόν που χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα,το γαλάκτωμα καθαρισμού "Ideal Balance-Τριπλή Φροντίδα" της L'oreal.




Το μοντέλο είναι ο Γκαστόν





    Ισχυρίζεται ότι "ντεμακιγιάρει,ενυδατώνει και ανανεώνει" και μπορώ να πω ότι με έχει καλύψει πλήρως!Αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ και αφήνει μια όμορφη αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας.Είναι για πρόσωπο και μάτια,και μέχρι πρόσφατα το χρησιμοποιούσα και για τα δύο.Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο για το πρόσωπο,αφού ξεβάψω τα μάτια,και με τρόπο που βοηθάει την ενυδάτωση περισσότερο από το κλασικό "απλώνω με βαμβάκι".Πώς;Απλώνω με τα δάχτυλα το γαλάκτωμα σε πρόσωπο και λαιμό και κάνω ελαφρύ μασάζ,κι ύστερα το αφαιρώ με βαμβάκι.Μου το πρότεινε η αδερφή μου και πραγματικά η διαφορά είναι απίστευτη!Όποια έχει γαλάκτωμα ας το δοκιμάσει κι ας μου πει πώς της φάνηκε.Επίσης εξαιρετικό γαλάκτωμα,που είχα 2-3 φορες,είναι κι αυτό της Apivita με χαμομήλι και μέλι.


  Τώρα τα μάτια..Όπως έγραψα,είναι το πρώτο μου βήμα στο ντεμακιγιάζ και μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούσα το γαλάκτωμα,το οποίο έκανε καλή δουλειά.Όμως αγόρασα αμυγδαλέλαιο για να φτιάξω ένα scrub(για το οποίο θα σας γράψω κάποια στιγμή!) και καθώς ήδη χρησιμοποιώ συστηματικά καστορέλαιο για τις βλεφαρίδες και τα φρύδια και ξέρω πως η δουλειά των ελαίων είναι αναντικατάστατη,κι αφού είχα διαβάσει τόσα για το αμυγδαλέλαιο,αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω ως ντεμακιγιάζ ματιών.










  Όπως φαντάζεστε,το λάτρεψα.Αφού ρίξω 5-6 φορές κρύο νερό στο πρόσωπό μου(όπως κάνω πάντα πριν ξεβαφτώ),το εφαρμόζω.Αφαιρεί τα πάντα(δε χρησιμοποιώ αδιάβροχη mascara,αλλά απ'όσο διαβάζω αφαιρεί κι αυτή!) και αφήνει τις βλεφαρίδες λαμπερές,ενώ παράλληλα τις δυναμώνει.Το έχω στην ίδια μάρκα με το καστορέλαιο που είχα αγοράσει, Lanova,είναι πολύ φθηνό και αν και φαίνεται μικρή ποσότητα μη ξεγελιέστε,κρατάει πολύ.Απαιτείται ελάχιστη ποσότητα για το ντεμακιγιάζ.


  Αυτά λοιπόν είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για το ντεμακιγιάζ μου.Πάντα στη συνέχεια προχωρώ στον κλασικό καθαρισμό του προσώπου μου που εφαρμόζω πρωί-βράδυ,με σαπουνάκι(που αφαιρεί και τα τελευταία ίχνη μακιγιάζ),ενυδατική,και κάποιες άλλες τσαχπινιές για τις οποίες θα γράψω σύντομα σε σχετικό post. ;) Να σημειώσω ότι το γαλάκτωμα είναι σταθερό μέρος του πρωινού-βραδινού μου καθαρισμού ακόμη κι αν δεν είμαι βαμμένη,καθώς προετοιμάζει την επιδερμίδα για τον καθαρισμό που ακολουθεί και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση.


  Εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε για το ντεμακιγιάζ σας;Αν χρησιμοποιείτε γαλάκτωμα,με ποιον τρόπο το εφαρμόζετε;Έχετε χρησιμοποιήσει το γαλάκτωμα και το αμυγδαλέλαιο που αναφέρω;


  Μέχρι την επόμενη φορά,φιλιά στα μούτρα!

J



 Υ.Γ.Περνάω τη φάση "αλλάζω συνέχεια το blog μέχρι να βρω τι μου ταιριάζει",και θα με βοηθούσατε πολύ αν μου λέγατε τι να κρατήσω και τι να διορθώσω!Merci beaucoup!

6 σχόλια:

  1. aρχικα να σου πω πως το background ειναι τρομερο!! :)
    πολυ ωραιο ποστ!!
    το πιστευεις οτι δεν εχω δοκιμασει αμυγδαλέλαιο όλο λεω να το παρω κι όλο ξεχναω τι να πεις!!
    χιχι!!!
    φιλακια!!!!
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ! :D Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε,κάνει φοβερή δουλειά!Κι εγώ για δοκιμή το πήρα,έδωσα γύρω στα 2 ευρώ κι ακόμη το χρησιμοποιώ,έχω κολλήσει!Θα έρχομαι να στο γράφω συνέχεια κάτω από τα post για να μην το ξεχάσεις,hahaha!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Θα το πάρω και εγώ το αμυγδαλέλαιο και το καστορέλαιο για τις βλεφαρίδες το τελευταίο... Αλήθεια ισχύει τελικά πως μεγαλώνει πολυ τις βλεφαρίδες; Εγω χρησιμοποιώ της Vichy γαλάκτωμα και ενυδατική , να σου πω την αλήθεια νιώθω πως μου βαραίνει το δέρμα... Τελικά κατέληξα να χρησιμοποιώ της bioten το gel καθαρισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω ότι τις μεγαλώνει πάρα πολύ,αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα εμένα μου τις πύκνωσε και τις δυνάμωσε!Κάνε μια δοκιμή!Για το gel καθαρισμού της Bioten δεν έχω ακούσει κακή κριτική,όλες όσες το δοκίμασαν έμειναν πολύ ευχαριστημένες,σίγουρα θα το δοκιμάσω!Φιλιά! :D

      Διαγραφή
  3. Το γαλάκτωμα της L'oreal ειναι φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν χαρούμενη!
Πάντα απαντάω κι εκτιμάω πολύ το χρόνο που αφιερώνετε για να με διαβάζετε. :)